“Carnation from de Flowers”
Alphonse Mucha
Tallers de cosmètica natural facial
EL RITUAL DE BELLESA FACIAL D’AFRODITA
En aquest taller aprendràs quines necessitats té la teva pell i com satisfer-les amb l’elaboració personalitzada de preparats pel rostre de Cosmètica Natural Vegetal Bio.
- Prendràs consciència dels avantatges i beneficis de cuidar-te amb Cosmètica Natural Vegetal Bio.
- Descobriràs el productes bàsics per elaborar els teus preparats aromàtics (olis vegetals, olis essencials, hidrolats, argiles i d’altres).
- Aprendràs els protocols de bellesa imprescindibles per tenir la pell sana i radiant: Què fer a diari, amb cada lluna, amb cada estació.
- Participaràs en el Ritual de Bellesa facial d’Afrodita.
- Elaboraràs el teu propi serum facial personalitzat, segons les necessitats de la teva pell.
Data: Dissabte 13 d’abril de 2019, 10 a 14 hores.
Cost: 50.’€ (inclou els apunts i l’elaboració de diferents preparats i tractaments naturals).
♥ Consultar els preus especials per grups i per tallers personalitzats.
ELS SECRETS FACIALS DEL TOCADOR D’AFRODITA
En aquest taller aprendràs a fer un diagnòstic del teu tipus de pell i a com tractar-la amb Cosmètica Natural Vegetal Bio, tenint en compte les singularitats que presenta.
- Descobriràs els productes específics idonis per les alteracions del rostre (acne, arrugues i envelliment, bosses i ulleres, cooperesses, rosàcia, deshidratació, èczemes, flaccidesa, pell reactiva…).
- Prendràs consciència de com protegir el teu rostre de les agressions ambientals (sol, vent, fred…).
- Practicaràs exercicis de gimnàstica facial.
- Elaboraràs un preparat aromàtic específic per tractar les alteracions del teu rostre, un rol-on pel contorn d’ulls i un bàlsam labial.
Data: Dissabte 19 d’octubre de 2019, de 10 a 14 hores.
Cost: 50.’€ (inclou els apunts i l’elaboració de diferents preparats i tractaments naturals).
♥ Consultar els preus especials per grups i per tallers personalitzats.